.

Lesley-An Poppe is niet tegen de ‘smacking ban’

Lesley-Ann Poppe
Showbizzsite 2020

In een aantal landen zoals Nederland en Finland is de ‘smacking ban’ in werking gegaan. Dat wil zeggen dat je kinderen niet meer mag slaan. Ouders riskeren een strafblad als ze hun kroost toch fysiek straffen. Bij ons is een pedagogische tik nog altijd toegestaan, en het is maar de vraag, hoe lang nog.

Voor Lesley-Ann Poppe mogen ze gerust de pedagogische tik verbieden. “Ik ben daar radicaal tegen. Ik heb nog nooit één van mijn kinderen een tik gegeven en ik zal me daar ook nooit aan bezondigen? Het is zo vernederend, dat doe je gewoon niet. Er zijn andere manieren om iets duidelijk te maken”, zegt ze in Tv Familie.

Als klein meisje kreeg Lesley-Ann vroeger zelf wel eens een tik. “Tuurlijk, dat was zo in die tijd. Maar ik denk niet dat je daar bij deze generatie kids nog moet mee afkomen. Mocht ik één van mijn kinderen een plets geven, ze zouden in shock zijn. Dat zou het grootste drama zijn. ’t Is simpel: als je het niet kan halen met woorden, heb je ongelijk.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Elisabet Haesevoets: “Dat komt niet goed”

Elisabet Haesevoets
Showbizzsite 2020

Wie deelneemt aan ‘De Mol’ die heeft er meteen 9 goede vrienden bij. Je leeft 3 weken intens met elkaar samen, ondanks dat er zich toch een mol in het midden van de groep bevindt. En wanneer ’s avonds de camera’s niet meer draaien, vloeit de alcohol rijkelijk.

“Na onze reeks is er een budgetstop voor alcohol afgekondigd. Dus ik denk dat er tijdens ons seizoen zeker het meeste alcohol is gevloeid. Ik ben geen enkele avond nuchter in bed gekropen. Er was altijd wel een reden om te drinken. Het is gênant om te zeggen, maar wij hebben op één avond eens met zeven man 48 gin-tonics gedronken”, lacht Gilles in Humo.

Elisabet was voorzichtiger met de alcohol toen zij de mol was. “Pas na de finale ben ik in de whisky sours gevlogen. Na een uur zei iemand van de productie: ‘Elisabet, we gaan je naar je kamer brengen, want dit komt niet goed.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Sasha Rosen: “Ze had een beetje medelijden met hem”

Sasha Rosen
Showbizzsite 2020

‘The Masked Singer’ hield niet alleen onbekend Vlaanderen in de ban, maar ook bekend Vlaanderen. Sasha Rosen en haar dochter Noa waren grote fan van het programma, en ook Davy Gilles vond het leuk om te zien als hij tijd had.

“Ik vond het mooi om te zien hoe Noa’s mening veranderde zodra de verschillende Masked Singers een beetje leerde kennen. Zo was ze in het begin een beetje bang van Cycloop. Maar door zijn manier van doen kreeg Noa als snel compassie met hem. Ook robots vond ze in het begin maar niks, maar na de eerste noten waren ze meteen supermooi en schattig”, lacht Sasha in Tv Familie.

Voor Sasha mag het volgend seizoen van ‘The Masked Singer’ snel komen. Want ze kijkt er nu al naar uit. “Ik ben ook benieuwd wie Niels Destadsbader gaat opvolgen als presentator. Hij deed dat echt geweldig. Ik heb vaak gelachen met zijn woordgrapjes.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Nieuwsbrief - zondag 03 april 2022

Submitted by Peter De Smedt on Sun, 04/03/2022 - 08:07

Is dit de reden waarom Niels Destadsbader naar de VRT is vertrokken?

Niels Destadsbader
Showbizzsite 2020

Niels Destadsbader had een mooie bloeiende carrière bij VTM. Hij presenteerde er de leukste en succesvolste programma’s en hij was een graag geziene gast bij de Medialaan. Toch besloot Niels om terug te keren naar de VRT, waar het voor hem allemaal begonnen is. Maar wat gaat hij daar precies doen?

In de wandelgangen en in Tv Familie werd gefluisterd dat Niels de topkandidaat is om de nieuwe muziekshow van VRT te gaan presenteren. Dat nieuws is ondertussen ook bevestigd. Daarnaast zou Niels ook deel uitmaken van een grootste comeback. Want volgende spannende geruchten zou de VRT een iconisch programma nieuw leven willen inblazen.

Daarmee wordt meteen aan Eurosong gedacht. Volgend jaar is het terug aan Vlaanderen om een kandidaat te kiezen en dat zou wel eens kunnen gebeuren aan de hand van een groots opgezette show zoals vroeger. Maar voorlopig is het nog even gissen, VRT rept geen woord over de officiële comeback van ‘Eurosong’.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Anja Daems: “Er zijn toen heel wat traantjes gevloeid”

Anja Daems
Showbizzsite 2020

‘De Madammen’ bestaan 15 jaar, en daar is Anja Daems bijzonder trots op. Ze maakt al 15 jaar deel uit van ‘De Madammen’ samen met Cathérine Vandoorne. De derde madam is al een aantal keren gewisseld de afgelopen vijftien jaar, maar het concept bleef ondanks alles toch overeind.

“Toen Ilse Van Hoecke in 2013 ‘De Madammen’ verliet, zijn er bij Cathérine en mezelf wel wat traantjes gevloeid. Dat het programma haar exit heeft overleefd, en er vandaag nog steeds staat als een huis, berust niet op toeval alleen. Sinds de komst van Siska Schoeters boren we met ‘De Madammen’ ook een duidelijk en breder segment aan.”

Anja was altijd de jongste van de bende, maar het doet haar wel wat dat ze met haar 53 jaar ondertussen het ouderdomsdeken van Radio 2 begint te worden. “Enkel collega’s Christel Van Dyck, Guy De Pré en Luc Appermont zijn ouder. Gek eigenlijk ook als je bedenkt dat ik nog voor elke uitzending zenuwachtig ben. Er kan immers altijd iets mislopen.”

 

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Dorianne Aussems: “Ik voelde dat er iets niet klopte.”

Peter Van de Veire, Esther Nwanu en Dorianne Aussems
Showbizzsite 2020

Enkele weken geleden vertrok radiopresentatrice Dorianne Aussems naar Zuid-Afrika. Klaar om van de rust te genieten en vooral te genieten van het niets doen. Maar algauw voelde Dorianne dat dit niet was wat ze wou.

“Rust, stond in hoofdletters gedrukt op die reis. Maar gaandeweg voelde ik dat er iets niet klopte. Pas toen ik weer thuis was, begreep ik wat het was. Ik zag mezelf door m’n huis lopen – haastig, gejaagd en snel – en ik besefte: yes, dit is mijn tempo”, lacht ze in Humo.

Een rustig leven is overduidelijk niks voor Dorianne en daar kan ze weinig aandoen. “Ik mis elk talent voor traag en bezonken. Ik heb ooit eens een date gehad met een vrouw die zichzelf voortsleepte. Ik overdrijf niet: we liepen over de Meir in Antwerpen, het leek alsof ze met haar schoenzolen zorgvuldig de stoep wilde vegen. Ik werd gek van die zelfgekozen traagheid. Met één kilometer per uur over de Meir: nee, het is nooit iets geworden tussen ons.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Zondag bij Herbert op MENT

Lindsay en Herbert Verhaeghe
Showbizzsite 2020

Zondag bij 'Herbert': Erik Van Looy, Lindsay, Johan Boskamp, Bob Savenberg, Mathias Vergels, Hans Kusters en David Vandyck.

David Vandyck komt praten over een showcase voor z'n nieuw album dat er aankomt.

Lindsay over haar videoclip 'Alles geprobeerd' en heel veel meer...

Ook 'slimste mens' Erik Van Looy komt langs .... 

Hans Kusters viert '50 jaar in het muziekvak' met 3 extra gasten:
We doen wat leuks met Hans Kusters, 50 jaar in het muziekvak...  om dat te vieren komen Mathias Vergels, Bob Savenberg en voetbalcommentator Johan Boskamp mee herinneringen ophalen.
Want Hans en Johan Boskamp hebben ook een muzikaal verleden.... dat ook weer met voetbal te maken heeft.

Kijken: Zondag 3 april tussen 10 en 12 uur bij MENT. 

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Gewezen Miss België 1994 blaast de kaarsjes uit vandaag

Veronique De Kock
Showbizzsite 2020

Ooit was ze één van de knapste vrouwen van ons land en werd ze verkozen als Miss België 1994. Nu is ze al heel wat jaren geen Miss België meer, maar wel nog altijd een erg knappe vrouw. Véronique De Kock die geboren werd op 3 april 1977 is dus vandaag jarig. We wensen Véronique een mooie 45ste verjaardag toe.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off
Subscribe to