Average Rob: “De bal ging snel aan het rollen”
Average Rob wil zijn Tout Bien bier uitbouwen naar de top en schakelt daarvoor de hulp in van Marc Coucke. Nadat hij bewezen had dat er potentieel in zat, besloot Marc om met Rob in zee te gaan.
“In het begin van het bestaan van Tout Bien verkochten we al snel dertigduizend pintjes. Delhaize is vrij snel komen aankloppen als verdeler en dan is de bal aan het rollen gegaan. Nu zijn we een volwaardig bedrijfje met een CEO (Wim Maeyens, red.), vijf verkopers, een personeelsmanager, een contentmaker... We hebben al vier miljoen blikjes van Tout Bien verkocht”, zegt Rob in Het Laatste Nieuws.
En nu stapt ook Marc Coucke aan boord van het bedrijf samen met enkele andere topondernemers. Rob bruist van de ambities met zijn bedrijf en gaan er volle gas tegenaan.
“We willen volle gas gaan. Zij zien net als wij enorm veel potentieel in Tout Bien. Ze geloven dat het geen hype is, maar een merk dat we kunnen uitbouwen — een enorm compliment. Concreet willen we tegen 2028 elf miljoen pintjes verkocht hebben, één voor elke inwoner van ons land.”