.

Marianne Devriese en Roel Vanderstukken gelijktijdig in verloskamer

Showbizzsite 2020

Feest ten huize Marianne Devriese. De actrice uit ‘Familie’ heeft een jarige in huis. Haar dochtertje Pippa mag woensdag vijf kaarsjes uitblazen, ideaal om een feestje te organiseren dus. En misschien had Marianne moeten overwegen omdat samen met Roel Vanderstukken te doen, want exact vijf jaar geleden was de acteur ook in de verloskamer te vinden. Op 2 september 2015 was er namelijk de bevalling van zijn zoontje Toots.

Dat Marianne Devriese en Roel Vanderstukken op dezelfde dag een verjaardag hebben te vieren, dat is al toeval. Maar dat de jarigen ook nog eens in hetzelfde jaar én dezelfde dag geboren werden, dat is best wel straf.



Gelukkige verjaardag Pippa en Ramses.

 

VTM 3 zendt Marvel-kaskraker 'Black Panther' met overleden Chadwick Boseman uit

Showbizzsite 2020
De filmwereld rouwt om het onverwachte verlies van de Amerikaanse acteur Chadwick Boseman, die op 28 augustus overleed aan kanker. Naar aanleiding van zijn overlijden zendt VTM 3 op vrijdag 4 september om 20.35 zijn grootste kaskraker uit: de Marvel-superheldenfilm Black Panther, waarin Boseman de hoofdrol vertolkt. Met zijn rol als koning T'Challa werd Boseman de eerste zwarte filmsuperheld en groeide hij uit tot een rolmodel voor heel wat jongeren.

Met Black Panther zendt VTM 3, de gloednieuwe filmzender die elke dag een film uitzendt, één van de meest baanbrekende films van de afgelopen jaren uit. De blockbuster betekende in 2018 de grote doorbraak van Chadwick Boseman en brak het ene record na het andere. Black Panther won drie Oscars en werd genomineerd voor Beste Film. Het is nog steeds de twaalfde meest succesvolle film aller tijden.

In Black Panther speelt Chadwick Boseman de rol van superheld T'Challa, die naar het geïsoleerde, technologisch geavanceerde land Wakanda terugkeert om zijn plaats als koning in te nemen. Wanneer er een oude vijand op de radar verschijnt, wordt T'Challa als koning op de proef gesteld. Hij wordt meegesleurd in een conflict dat het lot van Wakanda en de hele wereld in gevaar brengt.

De misdaadthriller Killer Elite die oorspronkelijk op vrijdagavond zou worden uitgezonden bij VTM 3, verschuift naar een latere datum.

Lindsay eerlijk over crisis: “het bezorgt me slapeloze nachten”

Showbizzsite 2020

Lindsay is als artieste zwaar getroffen door de coronacrisis. “Ik heb al veel slapeloze nachten achter de rug,” geeft de zangeres toe. Ook haar echtgenoot Kris werkt in de evenementensector en heeft personeel in dienst. “We worden dus twee keer getroffen,” onthult Lindsay.



Lindsay hekelt ook het gebrek aan steun van de overheid. “We waren de eersten die moesten stoppen en de laatsten die mogen heropstarten,” aldus de zangeres.



Begrip toont Lindsay wel voor de organisatoren die hen momenteel niet willen boeken. “Met een publiek van slechts tweehonderd mensen is optreden financieel onhaalbaar,” doet Lindsay uit de doeken.



“Ik vrees dat ik dit jaar niet – of zeer weinig – op de planken zal staan.” Al is Lindsay door die noodgedwongen break nog maar eens gaan beseffen hoe graag ze op een podium staat.


Jeroen Meus over zieke broer Wim: ‘Dat was confronterend’

Showbizzsite 2020

Zo’n anderhalf jaar geleden vertelde Jeroen Meus in ‘De Columbus’ op Eén over zijn zieke broer Wim. Bij Wim werd een tijdje eerder darmkanker vastgesteld, nieuws dat héél hard aan kwam bij de familie Meus. Jeroen vertelde destijds dat zijn broer ongeneeslijk ziek is, vandaag klinkt het dat er hoop is.


Jeroen Meus staat deze week in het weekblad Humo. Tijdens het interview komt ook de toestand van zijn broer aan bod. “Wim is chronisch ziek, en daardoor ben ik chronisch verdrietig. Maar er is vooral veel hoop: we blijven geloven dat de wetenschap een oplossing zal vinden”, klinkt het uit de mond van Jeroen Meus. Dat er nu hoop is, dat klinkt alvast een beetje positief. Elke sprankel hoop is er één om te koesteren. Wat een contrast met twee jaar geleden, toen de diagnose gesteld werd. “Ik was aanvankelijk zó kwaad, zó radeloos. Maar mijn broer zelf heeft het allemaal bewonderenswaardig snel aanvaard. Het was hij die me op een bepaald moment zei dat hij het allemaal een plaats had gegeven, en dat het misschien wel tijd werd dat ik dat ook deed. Dat was confronterend, maar hij had gelijk”, geeft Jeroen Meus toe.


“Ik sta met bewondering te kijken naar mijn broer. Hij is zo krachtig! Zo vitaal! En zijn ziekte heeft onze relatie echt deugd gedaan. ‘Ik hou van jou’: dat zeggen wij nu gewoon tegen elkaar. Dat is de schoonheid van het verdriet. Niet dat ik dat verdriet cultiveer, hoor – was het er maar gewoon niet. Het is klote, punt. Maar je moet wel een manier vinden om ermee om te gaan. Je moet ’s ochtends opstaan en beseffen: ‘Heerlijk! Hóp, de dag in!’»

 

 

 

 

 

 

 

Het volledige interview lees je deze week in Humo.

 

 

Natalia is ambassadrice van Cunina

Showbizzsite 2020

Na onder andere Nathalie Meskens, Wouter Torfs, Luc Appermont en Sabine De Vos is nu ook Natalia ambassadrice van Cunina, een ontwikkelingsorganisatie uit Geel. Cunina zet zich in voor kansarme kinderen over een groot deel van de wereld. De zangeres uit Geel betaalt al een tijdje maandelijks een vast bedrag om Binu een beter leven te geven. Dankzij de hulp van Natalia kan het meisjes naar school gaan en dat zorgt later voor een beter leven. En vanaf nu zal Natalia zich actief voor Cunina inzetten. Natalia kennende gaat zij flink haar best doen.

 

 

Sam Gooris haalt uit naar leden Reuzegom

Sam Gooris
Showbizzsite 2020

De reportage van ‘Telefacts Nu’ heeft dinsdagavond heel wat teweeg gebracht. Eén van de vele kijkers was Sam Gooris. De zanger was onder de indruk van de reportage van Thomas Van Hemeledonck. “Juist Telefacts Nu gezien. Over het overlijden van Sanda Dia”, schreef Sam Gooris in het holst van de nacht op Facebook. “Grote jongens en meisjes van Reuzegom, toekomstige Rechters, Dokters, Advocaten ... Ik treed al 20 jaar niet meer op voor studenten en werd door vrienden, familie en collega’s verweten dat ik in mijn eigen vlees sneed. Nu ben ik fier en blij dat ik voor jullie Pipo’s niet heb geëntertaind”, gaat Sam Gooris verder. “Reuzegommers, nodig mij is uit op jullie doop en riskeert het is met 18 a 19 man op mij te urineren. Jullie zijn lafaards. Ik scheer niet alle studenten over de zelfste kam. Maar Reuzegommers kom maar af, lafaards”, besluit Sam Gooris.

 

Bedgeheimen met Bob Savenberg: Super trots, Natalia is en blijft mijn kind!

Showbizzsite 2020

Dit seizoen duikt James Cooke steeds in bed met de naasten van de daggast. Dinsdag was dat met Natalia haar ex-manager Bob Savenberg, waarmee ze 12 jaar heeft samengewerkt. Natalia is trouwens ook meter van Jade, dochter van Bob Savenberg. Vrienden voor het leven, dat zijn Natalia en Bob Savenberg. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat Bob vol lof was over Natalia.

 

 

 

 

 

 

Karolien Debecker versterkt De Grootste Familie

Showbizzsite 2020

Dit najaar versterkt Karolien Debecker, bekend van onder meer Bij Debecker en Achter de feiten op Radio 1, De Grootste Familie van Radio 2. Karolien is zeer bedreven in het bouwen van communities. Eerst bij MNM (Generation M) en daarna bij Radio 1 (Bij Debecker) deelde ze met de luisteraars een platform waar ze hun eigen stem hebben en thema's bespreekbaar maken. Die dynamiek neemt Karolien mee naar Radio 2. Achter de schermen steken ze daar al volop de koppen bij elkaar, details over concrete plannen volgen later.



Karolien Debecker: Toen Radio 2 met een eerste idee kwam aankloppen, heb ik niet lang getwijfeld. Radio maken voor de grootste zender van Vlaanderen, die impact is niet te onderschatten. Maar ik kreeg vooral zin om te sleutelen aan een project dat me helemaal ligt, in een team van zeer ervaren radiomakers.



Rino Ver Eecke (nethoofd Radio 2): Heel fijn om op de eerste schooldag symbolisch Karolien bij het professionele team radiomakers van Radio 2 te mogen rekenen. Dit najaar zal Karolien meewerken om een radioprogramma en leuke online projecten vorm te geven. En als je Karolien kent, dan zal interactie nooit veraf zijn. Karolien praat graag en luistert nog beter. Ik apprecieer haar natuurlijke manier van presenteren waarbij ze luisteraars meeneemt in alles wat ze doet op radio. Kortom: een aanwinst voor Radio 2!

 

Laura Tesoro: “ik heb nog nooit een overledene gezien”

Showbizzsite 2020

Laura Tesoro zien we vanaf dit najaar aan de slag als verpleegkundige in het nieuwe VTM-programma ‘Een Echte Job’. Daarin gaan vijf BV’s stage lopen in een ziekenhuis en een revalidatiecentrum. En ze zullen daar geen voorkeursbehandeling krijgen…

 

 

Sommige patiënten zullen er immers erg aan toe zijn. En dat zal bij Laura Tesoro, Bart Kaëll, Sean Dhondt, Julie Van den Steen en Niels Albert sowieso in de kleren kruipen. Laura Tesoro is alvast nerveus voor wat haar te wachten staat: “Ik heb nog nooit een overleden gezien,” bekent de zangeres in Dag Allemaal.

 

 

Straks nieuw op VIJF: Nurses

Showbizzsite 2020

Niet alleen Grey's Anatomy is woensdag terug op VIJF, de zender pakt ook uit met de nieuwe reeks 'Nurses'. De good looking dokters uit de nieuwe reeks Nurses zullen je met veel plezier opvangen.



Nurses draait om Grace, Ashley, Keon, Nazneen, Wolf en hun patiënten, de jonge verpleegkundige aan de frontlinie van een druk ziekenhuis in het centrum van Toronto. De vijf staan aan het begin van hun carrière op de Eerste Hulp van het St. Mary's ziekenhuis. In deze hectische omgeving, waarin ze hun levens wijden aan het helpen van anderen, leren ze elkaar en zichzelf kennen.



Op hun eerste dag is het meteen hard werken voor de vijf verplegers. Het ziekenhuis wordt overspoeld met slachtoffers van een aanslag met een bus.



Nurses, woensdagavond op VIJF.


Subscribe to