.

Belle Perez post emotioneel bericht

Belle Perez
Showbizzsite 2020

Het zijn moeilijke tijden voor Belle Perez. In december overleed geheel onverwachts haar man Wout van der Horst en stond Belle er plots alleen voor, voor de zorg van haar zoontje.

Op maandag postte Belle op Instagram een emotionele post waar we toch weer even stil van werden.

"Mis jou zo verschrikkelijk liefje. 18 jaar wij vandaag..."

Belle neemt de tijd om te rouwen om haar man, maar wil er toch staan voor de fans deze zomer. 

Hopelijk haalt ze troost en steun uit het optreden en kijkt Wout trots toe naar zijn vrouw.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Leah Thys: “Zolang ik stilzit, gaat het goed”

Leah Thys
Showbizzsite 2020

Sinds Leah Thys covid heeft gehad, is haar leven niet meer wat het geweest is. Ze sukkelt enorm met haar longcapaciteit en voelt zich daardoor heel beperkt.

“Zolang ik stilzit, gaat alles goed. Maar laat me geen tweehonderd meter stappen, daar heb ik te weinig longvoorraad voor”, zegt ze in Nina.

Helaas valt er weinig aan te doen en is het helaas ongeneeslijk. Al probeert ze het wel stabiel te houden.

“Het is wat het is. Als het dat niet zou zijn, zou ik wel iets anders mankeren. Eigenlijk is de mens zich te weinig bewust van de overstap van leven naar niet leven.”

De actrice probeert rust te vinden tussen de overstap van leven naar niet leven. Maar makkelijk is dat uiteraard niet.

“Toch leef ik nog graag. Rustiger, bewuster. Ik zei onlangs tegen mijn zus: 'Ik ben nooit in Honolulu geweest, ik zal er ook niet meer geraken.' Je realiseert je dat de dingen eindigen. Omdat je de tijd niet kan terugdraaien.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Piet Huysentruyt: “Ik kan het nog altijd niet vatten”

Piet Huysentruyt
Showbizzsite 2020

De dag van de begrafenis van Hans Otten, een van de goede vrienden van Piet Huysentruyt, was er eentje vol emoties voor Piet.

Het ene moment stond hij nog al huilend in de kerk, en ’s avonds kreeg hij een lifetime Innovation Award uitgereikt.

“Het was onwezenlijk. Ik kan het eigenlijk nog altijd niet vatten. De raarste week van mijn leven. Vreugde én verdriet. Geen enkele regisseur ter wereld zou dit scenario kunnen schrijven”, zegt hij in Het Laatste Nieuws.

Een veel gelezen reactie op sociale media is ‘Piet den Bleiter’, omdat hij zo vaak in tranen in beeld kwam wanneer het om Hans’ overlijden ging.

“Eigenlijk ben ik dat niet, maar nu komt het gewoon op en ik schaam me er niet voor. Blijkbaar bestaan daar pilletjes voor om het te onderdrukken, maar zelfs met een hele doos zou mij dat nog niet lukken.”

Heel intens natuurlijk om enkele uren na de begrafenis blij te moeten zijn omdat je een award in ontvangst mag nemen.

“Ik wist alleen dat ik daar moest zijn op het feest van Gault&Millau, maar niet goed wat ze met mij gingen doen. Maar die award? Nee, dat had ik niet verwacht. Hoe later het werd, hoe meer ik Hans daar ook voelde.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Viktor Verhulst: “Dat probeer ik hier ook gewoon te zijn”

  Viktor Verhulst
Showbizzsite 2020

Het programma ‘Brieven Aan Samson’ is een programma vol nostalgie. Het programma laat zien hoeveel Samson & Gert hebben betekend voor duizenden Vlamingen.

“Voor hen is het heimwee naar de periode dat ze onbezorgd kind konden zijn en op zondagochtend in pyjama voor tv zaten. En voor de ouders rakelt het gemis op, naar de tijd dat hun kinderen nog thuis woonden”, zegt Viktor in Story.

Viktor Verhulst belt tijdens het programma aan bij mensen die ooit een briefje naar Samson hebben gestuurd. Dan heeft hij een gesprekje over vroeger, maar ook over wat er in al die tijd al is gebeurd.

“Zo ben ik in een heel emotioneel gesprek terechtgekomen met een vrouw die zowel haar beide ouders als haar broer verloren is, in een korte tijd na haar brief.”

Viktor vindt het heel straf dat de vrouw hem heeft binnengelaten en zo openlijk over haar situatie wilde vertellen.

“'Net zoals in alle andere gesprekken probeer ik in zulke situaties ook gewoon een luisterend oor te zijn.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Feestje bij Koen Wauters

Koen Wauters, Nono Wauters
Showbizzsite 2020

Het is feest bij Koen Wauters. Koen heeft vandaag iets heel belangrijks te vieren. Iets wat hij maar beter niet kan vergeten.

Vandaag is namelijk zijn zoon Nono jarig. Die wordt vandaag 20 jaar!

Behalve de zoon van Koen en de zus van Zita Wauters is hij natuurlijk vooral Nono Wauters, de jongeman die heeft deelgenomen aan ‘Special Forces’.

Samen met zijn vader is Nono peter van het kinderrevalidatiecentrum in het UZ Gent en deelt hij ook nog eens een passie voor racen met zijn vader.

Kortom, er zit toch wel een beetje Koen in Nono verscholen en omgekeerd.

Gelukkige verjaardag Nono!

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Gezinsuitbreiding voor Kayleigh en Bavo uit Huis Gemaakt

Bavo en Kayleigh uit Huis Gemaakt
Showbizzsite 2020

Leuk nieuws over Kayleigh en Bavo uit Huis Gemaakt, het koppel verwacht een tweede kindje.

Nadat in de zomer van 2024 zoontje Nias op de wereld kwam, zal binnen enkele maanden een vierde gezinslid van zich laten horen.

"Ons verhaal was nog niet af. Tijd voor het volgende hoofdstuk", schreven Kayleigh en Bavo maandag op Instagram, een boodschap die werd aangevuld met 'Familie van vier'. 

De felicitaties voor het koppel stromen binnen en dat doet het koppel deugd. Proficiat Kayleigh en Bavo!
 

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Isabelle A lanceert nieuwe single

Isabelle Adam
Showbizzsite 2020

De zomer komt eraan en heel wat artiesten vinden het de geschikte moment om een nieuwe single te lanceren.

Ook Isabelle Adam blijft niet achter en laat ook een nieuwe single los op de fans.

Het nummer heeft ‘Smeek Maar Niet Om Mij’.

De zangeres kijkt er alvast heel erg naar uit om het nummer te brengen tijdens de vele optredens van komende zomer.

En misschien is er wel een plekje vrij op het podium van ‘Tien Om Te Zien’ of ‘Zomerhit’.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Johan Verminnen geeft update over zijn gezondheid

Johan Verminnen
Showbizzsite 2020

Het ging de voorbije maanden niet bijster goed met Johan Verminnen.

Hij moest zijn afscheidstournee annuleren omdat hij slokdarm- en maagkanker heeft.

Bij ‘Radio 2 in Gesprek’ met Kim Debrie praat hij over hoe het nu met hem gaat.

Maar hij heeft het ook over het moment waarop hij met het nieuws werd geconfronteerd.

“Ze delen je op in aan A- en een B-patiënt. Een A-patiënt is iemand die ze nog kunnen opereren, een B-patiënt is iemand met uitzaaiingen”, begint hij.

De informatie overviel Johan heel erg en onderging uiteindelijk een operatie van maar liefst 12 uur. Achteraf bekende de chirurg dat zijn leven aan een zijden draadje heeft gehangen.

De gevolgen waren heftig en Johan moest heel eenvoudige dingen opnieuw aanleren zoals stappen en ademen.

“Ik was plots heel afhankelijk van anderen. Dat was misschien nog het moeilijkste om te aanvaarden. Nu doe ik soms dingen die ik beter met begeleiding zou doen.”

De zanger heeft spijt dat hij geen afscheidstournee heeft kunnen doen, maar wie weet ooit nog.

“Ik hoop dat ik nog een laatste serie concerten kan geven. Als er iets in mijn leven een constante is, dan is het dat ik graag mijn lot in eigen handen neem.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Anton Cogen viert bijzondere verjaardag

Anton Cogen
Showbizzsite 2020

Acteur Anton Cogen heeft een wel heel bijzonder weekend achter de rug.

Anton mocht namelijk zijn 80ste verjaardag vieren. En dat deed hij in het bijzijn van zijn familie.

Op Facebook kijkt hij terug op deze bijzondere dag. “80 worden doet wat met een mens, zeker omdat ik daarbij een substantiële stapel wonderlijke wensen, heerlijke herinneringen, vrolijke vriendschap en gulle genegenheid mocht ontvangen.

Hij is de mensen heel dankbaar die voor deze feestelijke dag hebben gezorgd.

Dat hij in het revalidatieziekenhuis Inkendaal verblijft, dat was hij door de festiviteiten eventjes helemaal vergeten.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off
Subscribe to