Milow krijgt gouden single voor Howling At The Moon
Donderdagavond trad Milow op in Oostende voor het vijfde en laatste Sunset Concert aan het Q-Beach House. Maar liefst 13000 toeschouwers kwamen naar het optreden kijken. Voor het optreden werd Milow verrast op het dak door Qmusic-dj’s Rik en Violette. Hij kreeg een gouden single voor zijn nummer Howling At The Moon.