.

Jeroen Denaeghel: “Ik heb daar wat cinema rond gemaakt”

Jeroen Denaeghel
Showbizzsite 2020

Het allereerste seizoen van ‘Big Brother’ was een gigantisch succes. 100 dagen lang keken mensen naar hoe een tiental bewoners opgesloten zaten in het ‘Big Brother’-huis. Een huis vol liefde, vriendschap en vooral veel conflicten.

“Er was altijd ruzie over de huishoudbudgetten, want vooral Spillie kwam vaak met idiote dingen als oorstokjes aanzetten, terwijl we eigenlijk een pot confituur nodig hadden. Op een gegeven moment zijn we dat budget dus beginnen te verdelen: ieder pakte het zijne. Zelf bestelde ik vooral spaghettipieten, omdat die niet duur waren en ik ze met ketchup kon eten - met de overschot kocht ik samen met Jeroen bakken bier”, blikt Bart terug in Humo.

Het huishoudbudget was elke week veel besproken en zorgde dus voor de nodige drama. Maar het zorgde ook voor voordelen nadat ze terug uit het huis waren.

“Ik herinner me dat we één keer gezamenlijk iets extra's mochten kiezen, en dat ik toen nogal wat cinema heb gemaakt over een fles Jack Daniel's - ik had zin in whisky. Na mijn exit heb ik nog maandenlang shotjes Jack Daniel's gekregen in letterlijk ieder café waar ik kwam.”, lacht Jeroen Denaeghel.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Matthias Lens en Wim Leys sluiten het jaar af

Matthias Lens
Showbizzsite 2020

Het einde van het jaar is in zicht, er wordt overal Kerstmis gevierd en je kan niet naast de vele kerstwensen kijken op sociale media.

Ook Matthias Lens en Wim Leys zijn hun volgers niet vergeten.

"Wij wensen jullie allemaal fijne feestdagen! Vul de glazen en de dagen vol liefde, vriendschap en gezelligheid."

Vrolijk kerstfeest Matthias en Wim!

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Nieuwsbrief - vrijdag 26 december 2025

Submitted by Peter De Smedt on Fri, 12/26/2025 - 08:44

Sven Ornelis: “Slechtste kerstvakantie in 12 jaar”

Sven Ornelis
Showbizzsite 2020

Dikke pech voor Sven Ornelis. Hij trok naar Barcelona om daar kerst te vieren, maar dat valt dit jaar behoorlijk tegen.

Hij had gehoopt dat het vandaag een beetje goed weer zou worden, maar Sven was stevig teleurgesteld toen hij vrijdagochtend door het vensterraam keek.

“En alweer een zware regendag. Is de slechtste kerstvakantie in 12 jaar in Barcelona. Dat wordt een schrijfdagje binnen”, schrijft hij op Instagram.

Hopelijk zal het dan wel een productief schrijfdagje worden…

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Annie Geeraerts moest vechten voor haar geluk

Annie Geeraerts
Showbizzsite 2020

In maart 2025 moest ‘Familie’-actrice Annie Geeraerts afscheid nemen van haar levensgezel Paul, met wie ze nog bijna tien jaar een nieuwe liefde mocht beleven na de dood van haar echtgenoot René.

“Ik ben in 1953 met René getrouwd”, blikt de actrice terug in Dag Allemaal. “Daarvóór heb ik nog wel iemand gekend, maar die was acht jaar ouder. Met hem had ik het gevoel dat ik er niet klaar voor was om me te binden. Hij vond niet dat ik met theater bezig moest zijn, ‘want dat zijn geen goeie mensen’. Ach, die relatie was buiten mij om geregeld”, zegt Annie.

“Die man is naar mijn vader gegaan om mijn hand te vragen. Ik werkte toen niet, en hij had een vaste job bij de spoorwegen. Mijn vader dacht wellicht: ‘Da’s weer één voor wie we niet meer hoeven te zorgen.’ Maar na een jaar heb ik een einde aan die relatie gemaakt, en toen ben ik René tegengekomen. Wij zijn meer dan 50 jaar getrouwd geweest, tot aan zijn dood in 2007”, aldus Annie.

 

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Sven de Leijer zet ook vandaag de deuren open van zijn chalet

Sven de Leijer
Showbizzsite 2020

Iedereen is ondertussen wat bekomen van kerstavond en er is weer tijd om te genieten van wat tijd in de zetel voor televisie.

En wat is er leuker dan een grappige aflevering van 'Vrede Op Aarde' met Sven de Leijer.

Sven ontvangt vandaag Thomas Huyghe, Siska Schoeters en Ini Massez. Zijn nemen vandaag plaats in de zetels, met een hapje en een drankje.

Ook de deuren van de chalet waaien weer open en Soe Nsuki hebben Jan Peumans hebben weer enkele leuke activiteiten gepland staan voor de juryleden. 

Een nieuwe aflevering van 'Vrede Op Aarde' om 20u50 bij VRT 1

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Milk Inc. en andere topartiesten in halve finale van The Masked Singer

Halve finale
Showbizzsite 2020

Na de verrassende ontmaskering van Koen ‘Grote Jens’ Wauters in AFAS Dome blijven er nog vier mysterieuze maskers over. Bambi, Eenhoorn, King Krab en Viool zetten op vrijdag 26 december de eindsprint in richting de grote finale van The Masked Singer. Maar deze week wordt het hen nóg een tikkeltje moeilijker gemaakt. Niet alleen zet gastspeurder Camille haar beste speurneus op, ook vier Vlaamse topartiesten zoeken én zingen mee. Zij gaan in duet met de halve finalisten en proberen zo een stapje dichter bij hun echte identiteit te komen.
 
Eén van die topartiesten is Milk Inc. Regi en Linda zingen samen met Eenhoorn hun hit Whisper. Voor Linda een flashback naar haar eigen deelname als Medusa vorig jaar. “Het voelt allemaal als gisteren”, klinkt het. “Dat pak heeft heel veel voor mij betekend. Net zoals het hele programma. Dat was het extra duwtje dat ik nodig had om terug op het podium te stappen. Ik ben heel benieuwd wie Eenhoorn is, het is alleszins een fantastisch pak. Zijn energie en stem, wauw! Ik mag eindelijk een duet zingen met een man, dat heb ik nog nooit gedaan.” Welke artiesten het podium delen met Bambi, Viool en King Krab blijft een verrassing tot in de halve finale.
 
Na hun duet laten de halve finalisten nog een tweede keer hun echte stem horen met een nieuw solonummer. Achter de speurdersdesk krijgen Elisabeth Lucie Baeten, Tine Embrechts en Aaron Blommaert de hulp van CAMILLE. Zij verstopte zich in 2022 zelf in het pak van Miss Poes en zong een jaar later een duet met Hippo. “Ik had toen helemaal geen idee dat ik met Boris Van Severen zong. Als er mensen in een pak zitten die nog nooit hebben gezongen, dan weet je niet hoe die klinken als ze zingen.” Slaagt CAMILLE er nu wel in om Bambi, Eenhoorn, King Krab of Viool te ontmaskeren? De speurders vallen alleszins van de ene verrassing in de andere.
 
Vorige zaterdag waren 25.000 The Masked Singer-fans getuige van de ontmaskering van Grote Jens in de AFAS Dome. Koen Wauters zette voor een uitzinnige zaal zijn masker af en trakteerde het publiek op een waanzinnig optreden. Wie het feestje heeft gemist, krijgt een herkansing. Op oudejaarsavond zendt VTM The Masked Singer Christmas Concert uit vanaf 23u15 en telt Vlaanderen samen met de Masked Singers af naar 2026. 
 
 

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Annick Segal: “Ik ben daar aan de deur gezet”

Annick Segal in Thuis
Showbizzsite 2020

Moet je spijt hebben van dingen die je hebt gedaan in je leven? De ene vindt van wel, Annick Segal vindt van niet. Bepaalde beslissingen hebben gewoon een groot stuk haar groei mee bepaald.

“Ik heb bijvoorbeeld eerst aan het conservatorium in Antwerpen gestudeerd, maar daar ben ik na twee jaar aan de deur gezet. Ik raakte mijn huig-r maar niet kwijt, en dat was in die tijd absoluut noodzakelijk om acteur te kunnen worden. Op het moment zelf vond ik dat verschrikkelijk, want ik moest nog maar één jaar studeren en ik had een diploma op zak”, zegt ze in De Morgen.

Annick is dan maar gaan werken en keerde pas na enkele jaren richting Studio Herman Teirlinck. En daar heeft ze nog geen moment spijt van gehad.

“Ik heb in die vier jaar zoveel geleerd over hoe je met het vak omgaat, maar ook op het vlak van mensenkennis was die periode een enorme leerschool. Het is zo'n groot geluk geweest dat ik dat nog heb meegepikt."

 

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Deborah Ostrega: “Ik stond er met tranen in de ogen”

Deborah Ostrega
Showbizzsite 2020

Als Deborah Ostrega terugdenkt aan haar tijd bij ‘Mediamadammen’, dan denkt ze onder meer terug aan het moment waarop ze samen met Axel Daeseleire tussen de dolfijnen mocht zwemmen in Boudewijnpark.

Helaas zijn er ook minder mooie momenten geweest en ook die lijkt Deborah zich nog heel goed te herinneren.

“Eén keer heb ik met tranen in de ogen gestaan. Er was een vaste rubriek waarbij we moesten babysitten op de kinderen van een bekende persoon. In mijn geval was dat een voetballer. Mike Verstraeten, denk ik. Volgens mij had de ploeg zijn kinderen ingefluisterd om zich extra balorig te gedragen. Ik werd geterroriseerd. Ze hingen de hele tijd aan mijn lijf en scheurden zelfs mijn kleren kapot. De lol was er snel af”, blikt ze terug in Het Laatste Nieuws.

Mooie momenten, minder mooie momenten, maar ook momenten waarop de grenzen werden opgezocht. Zelfs momenten die niet op televisie zijn verschenen.

“Ik sprak op de afterparty een grote Vlaamse acteur aan en vroeg hem naar zijn vriendin. Blijkbaar ging de relatie op dat moment door zwaar weer en hij begon te huilen. Heftig, hoor. Toen zei ik ook meteen: 'Jongens, dit kunnen we niet maken.' Gelukkig had iedereen daar dezelfde mening over. We ervoeren toch best wat druk van de programmamakers om de stoute vragen te stellen, ook al voelden we ons daar niet altijd even comfortabel bij.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Ziggy (Blind Getrouwd): “Ik voel me niet snel aangevallen”

Sien en Ziggy uit Blind Getrouwd
Showbizzsite 2020

Als je deelneemt aan een programma als ‘Blind Getrouwd’, dan moet je ook voorbereid zijn op de reacties die je online zal krijgen van de kijkers.

Ziggy had zichzelf voorgenomen om ze niet te lezen, maar zijn nieuwsgierigheid stak toch de kop op. Hij heeft zich niet lang kunnen inhouden voor hij de eerste reacties toch heeft gelezen.

“Ik voel me gelukkig niet snel aangevallen, want mensen zien mij slechts heel even op televisie en vormen dan direct een beeld. Ze kennen mij niet zoals mijn familie en vrienden me kennen. Zo zette VTM Sien en mij in de kijker als Tarzan en Jane. Ik vond dat wel grappig”, zegt hij in Flair.

 

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off
Subscribe to