.
News Image

Showbizzlotto: The voice blijft kijkcijferkanon

In Nederland ging de derde reeks van The Voice met veel succes van start.
Het is altijd een beetje ene risico om tijdens de zomerperiode niuwe programma's te lanceren of een volgend seizoen van een show te laten beginnen. In Nederland gebeurt het regelmatig. Voor het eerst startte The Voice daar al in augustus. Het was even afwachten of de talentenjacht de kijkers in vakantiestemming zou kunnen boeien. Dat bleek reuze mee te vallen. Met 2,7 miljoen kijkers was het met grote voorsprong het best bekeken programma van de avond. Het marktaandeel van 44 procent zal John De Mol ongetwijfeld ook doen glimlachen. Met het getal 44 sluiten we onze showbizzlotto af. De showbizzlotto was een rubriek om de zomer een beetje op te fleuren. Nu de zenders bij ons vanaf volgende week zachtjes uit hun zomerslaap ontwaken en nieuwe programma's op ons los laten vinden wij het een goed moment om met de showbizzlotto te stoppen. Veel geld winnen deden we jammer genoeg niet. Hopelijk vonden jullie het samen met ons toch een beetje leuk. Geert Vanden Abeele