.
News Image

Els De Schepper moest zelf lachen

Lijkt niet gemakkelijk om cabaretière te doen lachen.


Els De Schepper heeft zich geërgerd aan de klantendienst van Telenet. De veelzijdige artieste dacht dat op die klantendienst ook humoristen werken, heeft ze vermeld op Facebook. We citeren Els: “Totaal absurd: de technische dienst van Telenet bood me zonet een gratis 'check-up'-technicus aan, maar énkel als alles perfect werkt. Als er echt een probleem was, dan moest ze betalen en dat zinde Els De Schepper duidelijk niet.



Ze moest keihard lachen omwille van de kafkaiaanse toestanden. Els maakte de opmerking dat haar vaste lijn niet goed werkte. Toen werd een gratis afspraakje ineens een betalende afspraak. Plots werd de verbinding verbroken en niemand belde haar terug. Uiteraard was Els niet te spreken over de klantvriendelijkheid, maar terugbellen doen ze blijkbaar nooit. Daarna belde ze zelf terug en van dat gesprek had ze niet zo veel begrepen omwille van de termen die men gebruikte.



Ja, ze moest er dus eigenlijk zelf om lachen, maar je hebt de indruk dat het eerder “groen” lachen was. Els De Schepper is momenteel nog tot op 8 mei te zien in “PIAF, de musical”, die omwille van het grote succes werd verlengd. Alle info over deze voorstelling en andere voorstellingen van Els de Schepper is terug te vinden op www.elsdeschepper.com.