Ellen Callebout en The Fashion Store lanceren eerste collectie in stijl
In het sfeervolle LaRiva in Antwerpen werd dinsdagavond de allereerste Ellen by Ellen Callebout-collectie feestelijk gelanceerd. Samen met The Fashion Store presenteerde Ellen haar allereerste kledinglijn, geïnspireerd op de tijdloze elegantie van Murano-glas. De collectie, die bestaat uit kleding, accessoires en schoenen, is vanaf nu exclusief verkrijgbaar in de winkels en webshop van The Fashion Store.
In plaats van een traditionele modeshow koos The Fashion Store voor een bijzondere presentatie: 24 modellen, bestaande uit medewerkers van zowel het hoofdkantoor als de winkels, brachten de collectie tot leven. Door de diversiteit in leeftijden, pasvormen en stijlen kregen de genodigden een realistisch beeld van hoe de collectie gedragen kan worden. Dit persoonlijke en authentieke concept werd enthousiast onthaald.
Bekende gezichten zoals Kenza Ameloot, Sara Vermassen, Bieke Illegems, Kim Van Oncen, Katja Retsin, Lisa Van Rossem, Emilie Vansteenkiste, Leen Dendievel en Marie Verhulst woonden de lancering bij, net als tal van modepers en influencers, waaronder Lena Maes, Julie Houtman, Chloé Lauwers, Britt Muyldermans en Dorien Reynaert.
Ellen zelf blikt enthousiast terug op de avond: “Het was geweldig om de collectie tot leven te zien komen op zoveel verschillende vrouwen. Ik wilde stukken ontwerpen die veelzijdig en stijlvol zijn, en ik hoop dat vrouwen zich er zelfverzekerd en elegant in voelen.”
“We zijn ontzettend trots op deze samenwerking en de manier waarop Ellen’s visie tot uiting komt in elk ontwerp,” zegt Mayke Nooteboom, General Manager van The Fashion Store. “De collectie voelt als een natuurlijke uitbreiding van ons aanbod en sluit perfect aan bij onze kernwaarden: kwaliteit, elegantie en service.”
De eerste reacties waren unaniem positief: zowel genodigden als pers en influencers deelden hun enthousiasme over de collectie, die vanaf vandaag exclusief verkrijgbaar is bij The Fashion Store.