.
News Image

Andy Peelman haalt uit naar Apple

Acteur voelt zich bedrogen.


Wat doe je als je een nieuwe gsm wil? Je stapt naar een specialist ter zake en legt uit wat je graag hebt. Zo doen wij dat toch en blijkbaar deed Andy Peelman dat ook. De acteur wou een nieuwe iPhone XxMax met dual Sim. Handig want zo kan je werk en privé gescheiden houden. Andy klopt aan bij de specialisten van Lab9 maar na zijn aankoop is hij niet echt tevreden over de service.



Een welgemeende en oprechte middenvinger aan Apple , zijn policy en Co. Als men een iPhone XsMax dual Sim verkoopt gaan we er ook van uit dat dit werkt in België!. Oei, een probleempje, Andy? Als de verkoper niet zegt dat dit niet ondersteund wordt in België, als op de website, in het Nederlands, te lezen staat dat de iPhone beschikt over dual Sim, DAN GAAN WE DAAR VAN UIT DAT DIT WERKT!!!



Aan de vele hoofdletters te lezen zal dit wellicht dus niet werken? Klopt. Dan ga je toch gewoon terug naar de winkel? Uiteraard. Maar helaas kan Andy het toestel niet omruilen en daar krijgt hij een bizarre reden voor. Want hij is niet online gekocht en ik moest de vraag gesteld hebben in de winkel!!, schrijft Andy op Instagram. De acteur is boos, héél boos zelfs. Je kan hem ook geen ongelijk geven want de acteur uit De Buurtpolitie betaalde maar liefst 1.429 euro voor dat nieuwe toestel.



Dit bericht om ervoor te zorgen dat mensen geen 1429 euro moeten uitgeven alvorens dit probleem vast te stellen en dan de gsm niet mogen teruggeven..., schrijft de acteur en presentator nog. Ja sorry aan iedereen, ik had inderdaad 32 sites moeten bekijken en dan zelf ontdekken... dom van mij dat een verkoper in de winkel dit niet meegeeft als je iets koopt voor 1429 euro.



Bij Lab9 wordt de hetze betreurt. “We begrijpen de ontgoocheling dat Belgische providers geen eSim ondersteunen. Op onze website plaatsen we die features met opzet niet omdat er geen verwarring zou mogelijk zijn. Apple zélf plaatst het wél op zijn website, maar met een verwijzing naar de voetnota’s waarin staat dat niet alle providers dit ondersteunen. We begrijpen daarom de verwarring. Als je naar de iPhone hebt uitgekeken in de veronderstelling dat deze eSim ondersteunt, en je merkt bij gebruik dat deze functie niet werkt, is dat ontgoochelend.”



“We betreuren echter dat we door deze verwarring als Lab9 door het slijk worden gehaald. Bij Lab9 streven we altijd naar een maximale klantbeleving en willen we iedere bezoeker de toestellen laten ontdekken met professioneel advies. We investeren enorm in training en kennis, en onze mensen doen ook hard hun best om iedere klant goed te informeren. Omdat Andy dit toestel online had gereserveerd en zijn moeder dit is komen ophalen, hebben we echter niet de kans gehad om extra uitleg te geven en kon Andy zijn vraag over eSim niet rechtstreeks aan ons stellen, laat het bedrijf weten.