.
Logo Story
dinsdag 26 juni 2012

Story in't nieuw

Vanaf vandaag vinden de trouwe lezers naast hun vertrouwde magazine, nu ook een uitneembare bijlage binnenin.

In Storywood staan artikels over lifestyle, mode, beauty, gezondheid en Hollywood. Ook nieuw in de Story van deze week: verhalen over onbekende Vlamingen. In de rubriek ‘Straffe Story’ staan maatschappelijk relevante verhalen over de gewone Vlaming, aldus Frederik De Swaef, hoofdredacteur van Story. Vernieuwend is ook de rubriek waarin Test Aankoop op zoek gaat naar een oplossing voor het probleem van een BV. Volgens de hoofdredacteur is de mix van mode en roddels ongezien in Vlaanderen. Sanoma, het moederbedrijf van Story, probeert hiermee de weekendkranten te counteren. De extra bijlagen bij de weekendkranten zorgen namelijk voor een dalende verkoop van weekbladen. Deze week pakt Story ook uit met een opmerkelijke reclamecampagne. Niemand minder dan Astrid Bryan, Lesley-Ann Poppe en Sergio Herman maken reclame voor het weekblad, naast niemand minder dan Koning Albert en … George Clooney! Niet de echte bekendheden maken reclame, maar mooie poppen van de bekendheden