.
News Image

Wie wint Mijn Pop-uprestaurant? Experten aan het woord

Pop it up... Hoe kunnen de finalisten het verschil maken?


Het fenomeen van tijdelijke winkels is al enkele jaren bekend. Steeds meer pop-ups openen hun deuren, ook bij ons. Maar hoe maak je van jouw pop-up een echt succes? Consumenten zijn constant op zoek naar verrassingen en houden ervan om nieuwe zaken als eerste te ontdekken. Iets met een verhaal, iets om door te vertellen. In deze tijden van multichannel, e-commerce en leeglopende winkelstraten zijn ook retailers op zoek naar nieuwe formules om de consument voor zich te winnen. Steden, handelscomités en de vastgoedwereld proberen via pop-upshops, met wisselend succes, de steeds maar toenemende winkelleegstand aan te pakken. Pop it up biedt een frisse blik op de mogelijkheden van tijdelijke winkelformules en neemt je mee van start tot finish van een pop-upstore. Aan de hand van inspirerende voorbeelden krijg je duidelijke antwoorden op al je vragen. Wedden dat je overtuigd geraakt van de kracht van de tijdelijke winkel? Dit boek is een must voor marketeers, reclamemakers, vastgoedconsulenten, steden, handelskernorganisaties en iedereen die actief is in de retail. Jody Duyck en Els Demey zijn retailcoaches en startten een aantal jaar terug met een eigen adviesbedrijf CommunicatieArchitect.be. Zij adviseren binnen de retail met een gedurfde, creatieve en innovatieve knipoog Jody vond na een carrière in diverse reclame en PR-bureaus helemaal zijn ding binnen het domein van de shoppermarketing. Els is gebeten door retail. De voeling met trends en consumenten zitten haar in het bloed. Ze startte als financieel coach van ondernemers, maar focuste al snel op de totale marketingaanpak. In 2012 richtten zij samen PopItUp.eu op, waar je terecht kan voor een full-service aanbod van pop-up stores.