.
News Image

VTM zenderlook valt in de prijzen

De VTM zenderlook heeft woensdagavond in Parijs een gouden award ontvangen in de categorie ‘best broadcast design, global package and visual identity’.
De nieuwe look van VTM, waarin beleving centraal staat, werd in het najaar van 2012 gelanceerd. Het is een expressief en eigentijds merk dat kijkers welkom heet en hen oproept om deel te nemen aan de beleving. Lieven Van Overbeke, sr. creative director VTM: “Het is fantastisch om erkend te worden door de Franse Art Directors Club (Le Club des Directeurs Artistiques de la pub, het equivalent van het Belgische CCB, Creative Club of Belgium). Deze prijs is een bekroning voor excellentie in design en concept. Het is tegelijk een bekroning voor onze samenwerking met het Franse designbureau Gédéon.” Voorzitter van de jury dit jaar was Pierre Lescure (oprichter van Canal Plus) samen met Etienne Robial (gerenomeerd ex creatief directeur van Canal Plus). De VTM zenderlook is ook drie maal genomineerd voor de Europese Promax BDA Design Awards, die op 12 maart worden uitgereikt.