.
Christoff
dinsdag 27 juni 2017

Christoff maakt zich boos op Facebook

Genoeg is genoeg.


Christoff zet niet snel iets negatiefs op Facebook maar dinsdag kon hij zich niet bedwingen. Kop van jut was Coolblue. Na bijna 1 maand een nieuwe ijskast gekocht te hebben bij Coolblue hebben we nog steeds de plaatsingsdienst niet over de vloer gekregen om hem in te bouwen na tal van beloften en e-mails. Opgelet als jullie daar iets kopen of bestellen want we willen niet dat jullie hetzelfde moeten meemaken als wij, schreef de zanger. Amper een half uur later reageerde Sybren van Coolblue al. Hey Christoff, het is erg jammer om te horen dat je al zo lang moet wachten op de plaatsing van je koelkast. Dat wensen we uiteraard niemand toe en dit probleem willen we dan ook zo snel mogelijk van de baan helpen. Ik zal er dan ook alles aan doen om dit voor je op te lossen. Zou je me in een privébericht kunnen voorzien van een order- of klantnummer? Dan zoek ik dit meteen tot op de bodem voor je uit!

Of Sybren dat privébericht ondertussen gekregen heeft is niet duidelijk, wél besloot de meoder van Christoff al te reageren. We hebben reeds verschillende malen dit doorgestuurd via privébericht maar nooit reactie opgekregen. Zelfs de faktuur met al de gegevens, wat kan je nog meer hebben? Daarstraks nog mailtjes gekregen van jullie dat wij maar zelf kontakt met de plaatsingsfirma moesten opnemen. Is dat misschien manier van werken? bij ons alleszins niet sorry.

​We hopen voor Christoff dat de nieuwe ijskast snel correct geïnstalleerd zal worden door Coolblue.

Bio van Christoff

Meer Over:

Christoff